hotsnews

بیوگرافی سحر زکریا

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا در دوم مهرماه سال ۱۳۵۲ در گیلان به دنیا آمد پدر او اصالتاً اهل اراک است و شناسنامه او را برای محل تولد در اراک گرفتند .

سحر زکریا در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمد تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد که ازدواج کرده و اکنون ساکن تهران است. پدر او مهندس بود و در شهرهای مختلف اقامت داشت و به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف از قبیل کرمانشاه،رشت،لاهیجان،همدان و تهران زندگی کرده است .

آغاز فعالیت هنری

سحر زکریا از دوران نوجوانی به هنر علاقه داشت و رشته تحصیلی خود را نیز در زمینه ادبیات نمایشی و تئاتر انتخاب کرد . او برای اولین با با بازی در سریال ( در پناه تو ) به تلویزیون وارد شد . به علت درخشش و توانایی های خواسته در بازیگری بلافاصله در فیلمی به نام ( مردی از جنس بلور ) به عنوان بازیگر انتخاب شد .

شهرت با پاورچین

سحر زکریا از جمله بازیگران شناخته شده در زمینه سریال های طنز می باشد او توانست با همکاری با مهران مدیری و حضور در برنامه طنز پاورچین به شهرت برسد و در سریالهای قهوه تلخ مرد و دوهزار چهره بازی کرد .

علت ازدواج نکردن سحر زکریا

سحر زکریا در آستانه دهه پنجاه سالگی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است . او علت ازدواج نکردن را نداشتن فرصت ازدواج و انتخاب اعلام کرده است . این هنرمند ایرانی گفته است : من هیچوقت آرزوی پوشیدن لباس عروس و ازدواج کردن را نداشتم اما همیشه دلم می خواست یک زن موفق و مستقل باشم .

آشپزی سحر زکریا چطور است ؟

از جمله افرادی هستم که با علاقه غذا می پزم خوشبختانه معمولا دستپختم خوب از آب در می آید ، خورش بادمجان ، ماکارانی و آلو اسفناج را خوب درست می کنم .

بیماری گلو و حنجره سحر زکریا

در اواسط فرودین سال 1400 سحر زکریا بـه انتشار ویدئویی در فضای مجازی از عدم پرداخت دستمزد در سریال قهوه تلخ گفت. وی همچنین در صفحه خود توهین هایی بـه مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری بـه وی شد .

آیا او واقعا از بیماری خاصی رنج می‌برد؟بازیگری که امروز جنجال های زیادی به پا می‌کند. ماجراهای او از حمله بـه مهران مدیری شروع شد. او هم چنین بخاطر اعتراض بـه نحوه واکسینه کرونا در کشور ممنوع الفعالیت شده اسـت.

انتقاد تند سحر زکریا به مهران مدیری

جنجالی ترین این واکنش ها که حواشی زیادی به دنبال داشت ، انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری بود . ماجرا از یکی از گفت و گو های مهران مدیری آغاز شد که در ان از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ بـه این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص بـه خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

سحر زکریا اما در واکنش بـه صحبت های مدیری از او بخاطر بی توجهی بـه تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن انها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سالها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها اسـت گذران زندگی را برای انها دشوار کرده اسـت. این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت.

ماجرای ممنوع الکاری سحر زکریا چی بود ؟

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود بـه نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد كه باعث واكنش تند در ٢٠:٣٠ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌ الکار شده اسـت.

+ نوشته شده در جمعه 10 تير 1401ساعت 17:04 توسط maryam sarvary | | تعداد بازدید : 1308

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]